عینک بنفش

مباحث پست مدرنیسم و اعتقادات ماوراء طبیعه

عینک بنفش

مباحث پست مدرنیسم و اعتقادات ماوراء طبیعه

معرفی پاتریک زیگلر و آل لاو All-love


 معرفی پاتریک زیگلر و آل لاو All-love

 
سبکهای ریکی
نوشته شده توسط بابک سرحپور  
این شیوه با نامهای Seichem , SEKHEM , SKHIM نیز شناخته می‌شوند. امروزه هزاران نفر در سراسر جهان از این شیوه استفاده می‌کنند.
All-Love بدین معناست که درون هر یک از ما با رقه‌ای از انرژی خالق همه جا حاضر وجود دارد که همان All Love است.
کره خاکی ما در آستانه یک هوشیاری عظیم است. بسیاری از مردم تغییرات در حال وقوع را حس کرده و بسیاری نیز در حال تجربه وضعیتهای گوناگونی از روشنگری و تنویر افکار هستند.

 
همزمان با افزایش نوسانات انرژیتیک و جسمانی‌مان و همزمان با آ‌غاز شناخت و پذیرش تمام آنچه که هستیم، پذیرشی از نور و عشق عالمگیر در ما بوقوع می‌پیوندد.
این آغاز و این پذیرش قلبمان را بسمت All Love می‌گشاید. کارگاه و کلاسهای All Love حمایت و تسهیل این دریافت و آگاهی را برای کسانی که در حال تجربه این دگرگونی زمینی هستند فراهم می‌سازد.
 کلاسها شامل شفاف سازی و فعال سازی و پذیرش آن چیزهائی است که سبب افزایش بصیرت و آگاهی شما می‌گردد و سبب ایجاد وضعیت پایداری در شناخت شما می‌شود. شناختی که از حقوق مسلم شماست و در واقع هم آمیزی و پیوند آسمان به زمین است.
زیبائی مرحله پذیرش زمانی است که شما جوهر و ذات قدسی خود را در می‌یابد، سپس خواهید توانست دیگران را در دریافت این شناخت یاری ‌رسانید.
معرفی All Love
پاتریک زیگلر امروه با استفاده از انرژی All Love بدون تقسیم آن به سطوح مختلف کار خود را انجام می‌دهد. و علائم(سمبل) خاصی را برای رتبه بندی و درجه گذاری هر مرحله قائل نمی‌شود. مهمترنی چیز از نظر او کار کردن با اتصال به سر منشاء، حضور قلب و ایجاد آگاهی و بصیرت و ارتباط با منبع لایزال تا جائی که احساس گشایش و درخشش قلبی ایجاد شود. کلاسهای All Love امروزه در برگیرنده نوعی انتقال انرژی در «فعال‌سازی بصیرت و آگاهی» است که جریان پایداری از رشد آگاهیها را بروی شخص می‌گشاید.
تاریخچه
پس از اینکه پاتریک زیگلر خوابیدن در تابوت فرعون موجود در قبر هرم بزرگ مصر را تجربه نمود او به ترویج شیوه باستانی درمان سجیم پرداخت که همزمان با شیوه ریکی درحال گسترش است. در اینجا به بررسی SKHM در شکل خالص و در ساده‌ترین شکل آن خواهیم پرداخت.
سال 1979 آغاز فرم اصلی درمان سچیم توسط پاتریک زیگلر بود. او پاتریک پیس کورپس روانه مصر شد تا رویای دوران کودکی خود را که گذراندن یک شب تا صبح در هرم بزرگ مصر بود جامه عمل بپوشاند. او با پیدا کردن روزنه و شکافی که توسط دزدان ایجاد شده بود به داخل تونل هرم خزید. در آنجا پنهان شد تا توریستهای همراهش بروند. او ماجرایی آن شب را چنین حکایت می‌کند که پس از دراز کشیدن داخل تابوت وقتی خواست به مدیتیشن بپردازد صدای تاپ تاپ مانند از طریق تابوت شروع به تپیدن کرد و نوری آبی رنگ و دوار بالای سرش بصورت معلق قرار گرفت. پاتریک پس از غلبه بر ترس اولیه خود شب را در زیر این انرژی آبی رنگ الکتریکی در حال مدیتیشن سپری کرد گوئی این نور در یک قالب لاینتهای در قلبش می‌چرخید.
هنگام صبح غبار درخشان او را پوشانده بود. او دریافت که این آشکارکننده ماهیت و ذات خودانگیزاند که از آن بعنوان «طلای سفید» یاد می‌شود بوسیله مرشدان هندی در هندوستان مورد استفاده قرار می‌گرفت تا نوسانات و ارتعاشات روحی آنان را به اوج رساند و قدرت درمانگری آنها را افزایش دهد.
او در قاهره، به گروهی از صوفیان معرفی شد. پاتریک با شیخ صوفی‌ها در سودان ملاقات کرد و او تسبح دعا و نیایش و تعلیمات زیادی به وی عرضه کرد.
هنگامی که سرود و نیایش(ذکر) «Allah» صوفی‌ها به سرود هندوها « All Love » تبدیل شد او در قلب خویش گشایشی احساس کرد. وقتی پاتریک به پیش کورپس واقع در یمن و به محل کار خود بازگشت شروع به ارائه انرژی درمانی نمود.
سپس دو سال در نپال به تمرین مدیتیشن گذارند و بعد از آن در سال 1983 به وطن خویش ایالات متحده بازگشت تا به مطالعه پیام درمانی و تکنیکهای درمانی پیشرفته بپردازد.
All Love
کلاس و کارگاه پروسه و فرایندی است روحانی که سبب تقویت اتصال با الوهیت جهانی در شما می‌شود. لذا شما را قادر خواهد ساخت تا با اطمینانی عمیق‌تر مذهب یا طریقت مقدس خود را کشف و تجربه کنید. کارگاه All Love نقطه مرجع شما را از سرتان به قلبتان متصل کرده و شما را در کشف زندگی کامل در هر لحظه یاری می‌کند.
تجربیات کارگاهی یکی از تعالیات ذهنی است. یعنی استفاده از ذهن همانگونه که اصالت استفاده از آن مدنظر است. تجربیات گذشته مطالبات و خواسته‌های احساسی را کنار نهاده و پذیرای زندگی کاملتری با ابراز قلبی از عشق بی‌قید و شرط می‌گردیم.
هدف از All Love بسیار ساده است. یعنی اتصال خویش به مبدا هنگامی که چنین اتفاقی می‌افتد تمام سیستم انرژی شما سرشار از انرژی عشق (Love) شده و شما متصل به کل (All) می‌شود. در این هنگام معمولا پدیده تغییر در زندگی بوقوع خواهد پیوست. شخص به این درک خواهد رسید که واقعا کیست و هدف واقعی زندگی چیست و جایگاه او دراین عالم کجاست.
هدف از All Love اینست که مقصود اصلی وجود ما روی کره خاکی را به ما یادآور شود. ما اینجائیم تابین ابعاد زمینی و روحانی از طریق انرژی عشق مطلق همبستگی ایجاد کنیم. همچنین ما اینجائیم تا اتحاد و یگانگی خود را با تمام موجودات زنده دیگر جهان ابراز داریم. با برطرف شدن و کنار رفتن موانع، انرژیهای آسمان و زمین در مرکز قلب تلفیق می‌شود.
مدیتیشنهای All Love در شناخت روح و جان منجر خواهد شد به:
ـ سرعت بخشی و دقت در رشد و تعالی.
ـ کمک در وصل شدن به بعد روحانی.
ـ آشکار سازی موانع ذهن و روان.
ـ کمک به پیشرفت و دستیابی به تلفیق جسمانی
فعال‌سازی شناخت و آگاهی،‌ آغازی است برای یک سری از شفاف سازی‌های سطوح عاطفی و ذهنی و رفع موانع سختی که توسط این سطوح می‌تواند ایجاد شود.
فعال‌سازی و تجربیات مرحله initation (آ‌غازین) در هر بار تجربه و دستیابی منجر به سطح باز فراخی و انبساط ضمیر و بصیرت شخص می‌شود. در هر بار تجربه و دستیابی منجر به سطحی از فراخی و انبساط ضمیر و بصیرت مشخص می‌شود. در طول کلاس وقوع چند مرحله initiation متحمل خواهد بود. تکنیکهای بکار برده شده موانع انرژی را مشخص کرده و سبب فراهم سازی بنیان‌های تاثیرگذار و تلفیقات انرژی روحی می‌شود.
کیمیای وجودی شخص
هنگامی که برای اولین بار از طریق انرژی All Love ارتباط‌گیری می‌کنید چند چیز اتفاق می‌افتد. ممکن است احساس اتصال در شما همانند تابش انرژی از قلبتان باشد،‌ احساسی باشد از شادمانی و آرامش، احساسی از مالامال شدن قلبتان از عشق ، احساس ریشه گرفتن در خاک، و یا شور و هیجانی انرژیتیک که مانند مورمور شدن دستها و پاها باشد.
همزمان با ورود All Love در سیستم انرژی‌تان به شما در خلاص شدن از انرژیهائی که در تناسب با All Love نیستند کمک می‌کند. این خلاص شدن‌ها شامل رهائی از خاطرات دردناک و ضربات روحی گذشته و الگوهای رفتاری ایجاد شده در شماست. لطمات روحی،‌ خاطرات و احساسات مربوط به این انرژیها برای رها شدن به سطح آمده و رو می‌شوند. این مراحل به عنوان «کیمایی وجودی» شناخته می‌شوند.
فرایند آلیچمی (کیمیا) روشی برای در هم شکستن الگوهای شخص است که به چشم انداز و نمای درونی ما چیره شده‌اند. این الگوها به شکل ترس،‌ عدم اعتماد به نفس، فسخ شدگی، عصبانیت، خجالت، احساس گناه از حوادث گذشته و سرکوب احساسات مربوط به آینده. دردمان نه تنها در گذشته یعنی جائی که اتفاق افتاده وجود دارد، بلکه در مقابل ما در خارج وجود داشته و ما را بسمت آن می‌کشاند.
کیمیای وجودی علمی است که پشت سر فرایند درمان حسی صورت می‌گیرد. این قلم برای ایجاد و بصیرتی که سبب رفع مطالبات و خواسته‌های احساسی در زمینه یک موضوع شود، ‌ضمایر مربوط به نکات منفی ذهن را گردآوری می‌نماید.
انرژی عشق (Love) فضائی جسمانی را در این جهان اشغال نموده است.
هنگام ورود انرژی All Love در بدن، مکانی جسمانی را در بدنتان متصرف می‌شود. بدین منظور All Love نیازمند مکانی در بدنتان می‌باشد و اگر ارتعاشات دیگری که با آن در تناسب نباشد وجود داشته باشد باید در آن دگرگونی ایجاد شود.
علم فیزیک کیمای وجودی (Persnal Alchemy)
همه ما دارای تمام احساسات و انرژیها در درون خود می‌باشیم. نظیر: درد ـ‌ عصبانیت ـ‌ منفی بافی و غیره که موانعی را برای دستیابی کامل پتانسیل‌های فرد ایجاد می‌کنند.
ما اغلب تجربیات دلخراش را از ذهنمان پاک می‌کنیم و هیچ ایده‌ای نداریم از اینکه چه چیزی تحت لوای تمام این رنجها و فشارهای روحی و ترسهائی قرار دارد که بر زندگی ما غالب شده‌اند. این در واقع حقیقتی از درد و آلام دوران کودکی.
All Love به شما کمک خواهد کرد تا این دسته از انرژیهای ناهمگون را تغییر داده و جایگاهی برای عشق مطلق در بدن پیدا کنید تا تمام وجود شما را از آن سرشار نماید.
تنها مسیری که این تغییر و تحولات طول می‌کشید فقط ایجاد تغییر در یک وضعیت نیست بلکه مسائل دیگری نیز در آن دخالت دارند مثل: استفاده از شیوه (Personal Alchemy) کیمیای وجودی، جایگزین کردن ترسهای غالبی که بنیان و اساس احساسی دارند (ضد ماده)، اتصال مسیر به شارژ منفی الکترون در بدن فیزیکی (ماده) اجازه دادن به خاطرات و یادبودها برای نمایان شدن تا اینکه پذیرفته شده و مرتفع گردند.
 
کلیه دوره های All-Love توسط گروه ایران All-Love در داخل و خارج از کشور با تایید و زیر نظر پاتریک زیگلر به مدیریت بابک سرخپور و همکاری مدرسین All-love برگزار می گردد.
جهت اطلاع از برنامه کلاسها به عضویت این سایت و سایت http://iranreiki.ning.com  در آیید.
 
منبع: all-love.com
www.babakmaster.com
با تشکر از آقای نیما محی الدین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد